Egy menetrendtervezet szerint lassabbak lesznek majd a szegedi, debreceni és békéscsabai InterCity-k is. De van olyan vonal, ahol 17 perccel is megnőhet a menetidő.
Kibabrál a MÁV-Start azokkal, akik eddig kerékpárral együtt ingáztak a vasúton: a március 1-jétől érvényes új tarifarendszerben öt-hétszeres áron vehetik meg a bringás jegyet és bérletet. A Közlekedő Tömeg figyelmeztet: ugyanannyiba kerül majd kerékpárral együtt vonatozni a szomszéd faluba, mint az ország másik végébe, és félő, hogy a napi ezerforintos költség miatt sokan inkább autóra váltanak. A Magyar Kerékpárosklub levélben kéri a MÁV-tól: ne űzze el a vasútról az eddig így utazókat!
A Közlekedő Tömeg szerint konkrét menetrendi tervezetet sem akkor, sem azóta nem kapott, hogy a BKK október végén „informális egyeztetést” tartott a járatritkításokról.
A Közlekedő Tömeg gyűjtötte össze a fordítási hibákat, az értelmetlen gombokat, és rámutattak, noha korábban sok nyelven elérhető volt a szolgáltatás, már csak a német és az angol maradt a magyaron kívül.
Nem létező szolgáltatást árulnak az egyesület szerint, ezért felszólítják a Budapesti Közlekedési Központot, hogy távolítsa el a jegyautomatákból és a mobiljegy alkalmazásból a 900 forintos repülőtéri vonaljegyet.
A Közlekedő Tömeg szerint ezer sebből vérzik az életbe lépése előtt mindössze 3 nappal korábban nyilvánosságra hozott menetrend. A területért felelős államtitkár menesztését követelik.