Elért a horvát határig az M6-os autópálya 88 milliárdos utolsó szakasza, de a semmibe fut
És még ha majd el is készül a horvát szakasz, akkor is éveket kell majd arra várni, hogy az autópálya céljáig is el lehessen jutni.
És még ha majd el is készül a horvát szakasz, akkor is éveket kell majd arra várni, hogy az autópálya céljáig is el lehessen jutni.
Állítólag találtak egy olyan megoldást, amellyel elkerülhető, hogy méregdrágán építsenek egy aluljárót a közúti forgalomnak, így a közfejlesztési tanács már elfogadhatónak találja a Nyugati téri felüljáró elbontását.
Minden az eredeti tervek szerint halad a közlekedési vállalat szerint a vonalak összekötésének ügyében.
A csepeli polgármester utólag kérte, hogy a megállók fedettek legyenek, ráadásul még egy plusz zöldfalat is be kellett iktatni, ezért megdrágult a Szent Imre téri buszpályaudvar áttervezése.
A 4 megállós hosszabbítást már lassan három évtizede szeretnék. Most 3 milliárdért meg is tervezik. A megvalósulás időpontjáról azonban még mindig nem esett szó.
A Pillangó utcától magasvasút indulna, ez vinne át az Örs felett is.
A főpolgármester hétfőn jelentette be két kerületi polgármesterrel, hogy nemcsak összekötnék a 2-es metrót és a gödöllői HÉV-et, hanem egy rákoskeresztúri szárnyvonallal meg is toldanák. Látványterveket is mutattak, és indulhat a konkrét tervezés is. A megvalósítást 2020 utánra ígérik.
Kérdés, hogy a választások előtt lép-e az ügyben bármit a kormány, és megkezdhetik-e jövőre az átalakítást.
A Déli pályaudvarról átszállás nélkül eljuthatunk Rákoskeresztúrra, Gödöllőre vagy Csömörre, ha megvalósul az M2 és a HÉV összekötése, illetve kiépül egy új szárnyvonal, amelynek tervezésére most kapott megbízást a Főmterv.
Nem merültek fel statikai problémák a 3-as metró alagútjával kapcsolatban - reagált a BKV a Népszabadság hétfői cikkére, amely szerint gondok vannak az alagúttal, amely egyes szakaszokon süllyed.
Az eredetileg becsült nettó 1 milliárd forint helyett nettó 979 millió forintért tervezheti meg a győztes csapat az Astoriától Újpalotáig tartó villamosvonalat – az eredmény a szerdai Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
A 3-as metró rekonstrukciójára kiírt tenderen vesztes konzorcium francia tagjának anyaországi adóigazolására kíváncsi a Miniszterelnökség, ezért hiába van tendergyőztes, Budapest hetek óta arra vár, hogy ez meglegyen – írja az Index. A fejlesztési programokért felelős helyettes államtitkárság szerint a BKK döntött úgy, hogy vár a hiánypótlásra és addig nem hirdet eredményt.