Fontos változás jön, megvariálják a Facebook algoritmusát
A mesterséges intelligenciával turbózza fel az algoritmusát a Facebook, és ezt mindenki érezni fogja.
A mesterséges intelligenciával turbózza fel az algoritmusát a Facebook, és ezt mindenki érezni fogja.
Egy olyan újdonságot készül élesíteni a Facebook, ami segítheti a járvány elleni küzdelmet.
A Facebook fejlesztői a közösségi oldal mobilos alkalmazásához készítettek egy frissítést, amivel könnyebben lehet meghatározni, milyen bejegyzésekre vagyunk kíváncsiak.
A Facebook komoly összeget fizet majd a kiadóknak, hogy a közösségi oldalon jelenjenek meg az általuk készített anyagok.
Néhány felhasználó után egyre többeknél üt be egy furcsa hiba a Facebookon: nem jelenik meg nekik a hírfolyam.
Hiába szerette volna személyesebbé tenni a Facebookot Mark Zuckerberg, a jelek szerint másként sült el a dolog.
Mostantól bárki készíthet különleges, 3D-s fotókat a Facebookra, és még csak speciális eszköz sem kell hozzá. A posztok elkészítésében egy speciális algoritmus segít, de a Facebook is adott néhány tippet a fotózáshoz.
A Facebook minden felhasználója, így a magyar felhasználók hírfolyamában is megjelenít majd egy olyan figyelmeztetést, amelynek linkjére kattintva azok egyszerűen áttekinthetik, hogy milyen alkalmazások férnek hozzá a közösségi hálózaton tárolt adataikhoz. A felületen keresztül lehetőségük lesz arra, hogy megvonják az adataikhoz való hozzáférést azoktól az alkalmazásoktól, amelyeket nem kívánnak többé használni.
Kis odafigyeléssel magunk is tehetünk annak érdekében, hogy a lehető legkevesebb információt raktározza el rólunk a közösségi oldal. Ehhez mutatunk most öt beállítást, amiket elvégezve ön is nagyobb biztonságban tudhatja a személyére vonatkozó kényes adatokat.
Tízezreknek okozott csalódást egy instagramos bejegyzés, ami azt állította: a képmegosztó újra időrend alapján fogja összeválogatni a hírfolyamában megjelenő fotókat. A kiírás azonban kacsa volt, a fejlesztők egyáltalán nem terveznek ilyet.
A Little Things nevű oldal forgalma mintegy 75 százalékkal esett vissza a Facebook miatt, így végleg be kellett zárni.
A mögöttes technológia továbbfejlesztésének hála, lényegesen jobb minőségű 3D-s objektumok lesznek láthatók ezentúl a Facebook hírfolyamában. Az újítás elsősorban a különféle márkaoldalak részéről tűnik hasznosnak: általuk már a közösségi oldalon részletesebb képet kaphatunk például a megvásárolni kívánt cipőről vagy táskáról.