Videón is az egyedi, 1145 lóerős Bugatti Veyron, ami Budapesten korzózott
Honnan máshonnan, mint a Gresham Palota elől hajtott éppen ki.
Honnan máshonnan, mint a Gresham Palota elől hajtott éppen ki.
A Bugatti rajongói régóta várták már, hogy megküzdjön egymással a gyártó két legerősebb autója. Most ez is eljött.
A Chironban a jelek szerint még komoly további potenciál lakozik, csak elő kell csalogatni.
A Bugatti Veyron hiperautókat is utolérte a végzetük, 172 visszahívásra kerül sor, három különböző oknál fogva.
A márkalapító Christian von Koenigsegg szerint manufaktúrájának csúcsrakétája, a mostanság rekordot rekordra halmozó One:1 képes lenne letaszítani a világ leggyorsabb, sorozatban gyártott autójának trónjáról a Bugatti Veyront, de mint leszögezte: egyelőre ez nem prioritásos a svéd márka számára.
Hiába van valakinek Bugatti Veyronja, csak nagyon ritkán adódik lehetőség arra, hogy igazán meghajthassa a járgányt. Persze ha nehezen is, helyet és alkalmat lehet azért találni: így tett néhány napja az egyik Super Sport tulajdonosa is, aki elképesztő sebességet produkált egy normál közúti szakaszon.
John Hennessey szép lassan kénytelen volt beletörődni abba, hogy a Venom GT hivatalos formában nem taszíthatja le a világ leggyorsabb sorozatban gyártott autójának trónjáról a Bugatti Veyron Super Sportot, ennek ellenére igyekszik emléket állítani a legutóbbi – félig sikeres – rekordkísérletnek.
435,31 kilométer/órás sebességével lenyomta a Bugatti Veyron Super Sportot az amerikai John Hennessey alkotása, a Venom GT, ám az amerikai erőgép csúcsa biztosan nem lesz világrekord. A teljesítmény ennek ellenére elképesztő, ráadásul belülről is átélhetjük.
Eltelt egy év és a tavaly februári kísérlet után John Hennessey, a legendás texasi autóépítő mester ismét kísérletet tett arra, hogy Venom GT nevű alkotásával megfossza a világ leggyorsabb autójának járó titulustól a Bugatti Veyron 16.4 Super Sportot.
A svédek első számú célja gyorsabb autót csinálni a Bugatti Veyronnál.
A 700 lóerősre tuningolt crossover feladta a leckét az 1001 lóerős Bugattinak.
Néha a legbrutálisabb autókat is szabadjára kell engedni. Mivel közúton ez szinte lehetetlen, a gazdagokat a márka összetereli évente egyszer-kétszer egy versenypályára.