A Bugatti Veyron hiperautókat is utolérte a végzetük, 172 visszahívásra kerül sor, három különböző oknál fogva.
A rettegett amerikai NHTSA, az államok közlekedési hatósága rendelte el az akciót, amelyben az összes Bugatti 40 százaléka érintett, ugyanis a kocsiból összesen 450 darabot gyártottak, 300 kupét és 150 roadstert.
A Veyronok három verziója érintett: a sima kupé 2006–2010-es évjárat közötti tagjai, a Grand Sport 2010-2013-as és az 1200 lóerős Supers Sport 2011-2013-as tagjai.
Az egyik hiba, amely 87 autót érint, hogy a kocsiszekrény alumínium szerkezete az emelési pontnál korrodálhat és akár be is szakadhat. Illetőleg a korrodálódott rész menet közben leválhat a jármű alvázáról.
A másik probléma, amely 13 Veyront érint, hogy a kocsiban lévő akkumulátor pozitív vezetéke a generátor közelében elkorrodálhat, emiatt a vezeték túlmelegedhet, ami tűzveszélyes.
A harmadik ügy, ami 72 kocsit érint, igazán érdekes, ugyanis a benzinszint-jelző rosszul működik, több üzemanyagot mutatva a tankban, mint valójában van.
Az ilyen jellegű autókat érintő visszahívások persze inkább ironikusan érdekesek, és az abszolút csúcs ebben a műfajban a Rolls-Royce tavalyi akciója volt, amikor 1 darab autót kellett visszavinni a márkaszervizbe.
Hasonló érdekességekért lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.