Bukólámpa nélkül, V10-zel és kézi váltóval született újjá a legendás 8-as BMW
Szentségtörés vagy sem, de sebészkés alá fektettek egy jó öreg BMW 850i-t.
Szentségtörés vagy sem, de sebészkés alá fektettek egy jó öreg BMW 850i-t.
Az E31-es BMW-be egy az eredetinél néggyel kevesebb hengert felvonultató, de erősebb V8-as erőforrás került.
A két turbóval megfújt 4,4 literes V8-as benzinmotorban sikerült találni több mint 100 eddig szunnyadó lóerőt.
A kortárs művészeti seregszemlét felkeresők testközelből találkozhatnak a Jeff Koons-féle különleges 8-as BMW-vel és a bajor márka egyéb egyedi újdonságaival.
Az erősen limitált szériás 8-as Gran Coupé egyedi többrétegű fényezésének elkészítése 285 órányi időt vesz igénybe. Mutatjuk a végeredményt.
A gépháztető alatti technikához nem nyúltak hozzá a fejlesztők, de a műszerfalra nagyobb érintőkijelző került.
Az 5,6 literes benzinpusztító erőforrással szerelt apró bajor minden bizonnyal semmi máshoz nem hasonlítható vezetési élménnyel szolgál.
A 4,4 literes biturbó V8-as motorban találtak még 180 eddig szunnyadó lóerőt.
A közutakon nem sok igazi ellenfele akad ennek a bivalyerős biturbó V8-as motorral szerelt hatósági járműnek.
Az újdonság csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
A 4,78 méter hosszú bajor sportkupé egyenesen a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
A bőven 600 lóerő feletti négyajtós kupé az Autobahn új uralkodója lehet.