A gépháztető alatti technikához nem nyúltak hozzá a fejlesztők, de a műszerfalra nagyobb érintőkijelző került.
A BMW a közelmúltban támasztotta fel a legendás 8-as sorozatot, a vadonatúj szériából mi nemrégiben a kupét, a kabriót és a négyajtós kupét is alaposan leteszteltük. És most megérkezett belőlük a ráncfelvarrt új kiadás.
A külsőt érintő fontosabb változások közé tartozik az új kialakítású és megvilágított (Iconic Glow) hűtőrács, az új könnyűfém-felnik, illetve a következő friss fényezések: Skyscraper Grey, San Remo Green, Portimao Blue, BMW Individual Frozen Tanzanite Blue, Frozen Pure Grey.
Mostantól alapáron jár az M sportcsomag, az M850i az M8-éhoz hasonló új visszapillantó-tükröket kapott, és 10,25-ről 12,3 colosra növelték a műszerfal központi kijelzőjét.
A motorkínálat nem változott, a belépőszintet a 333 lóerős 840i és a 340 lóerős lágyhibrid 840d jelenti a maga 6 hengeres motorjával, aztán következik az arany középutas 530 lóerős V8-as felvértezett M850i, a képzeletbeli trónon pedig az ugyancsak V8-as erőforrású, 625 lovas M8 Competition foglal helyet. A 0-100-as sprintet ideális esetben akár 3,2 másodperc alatt is le lehet tudni.
Az értékesítés márciusban kezdődik meg.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.