740 lóerő talán már elég lehet a BMW biturbó V8-as kabriójában
A két turbóval megfújt 4,4 literes V8-as benzinmotorban sikerült találni több mint 100 eddig szunnyadó lóerőt.
A két turbóval megfújt 4,4 literes V8-as benzinmotorban sikerült találni több mint 100 eddig szunnyadó lóerőt.
A gépháztető alatti technikához nem nyúltak hozzá a fejlesztők, de a műszerfalra nagyobb érintőkijelző került.
Ez kivételesen nem elektromos, hanem egy régi vágású biturbó benzines szörnyeteg.
340-nél gyorsabban is tudna hasítani az újdonság, azonban a gumik ezt a tempót már nem igazán viselnék el.
A német márka sportkupéjából készül egy változat, amit csak ennek a két országnak szánnak összesen tíz példányban.
A BMW M8 alaposan felhergelt új változata álló helyzetből 100-ra alig 2,9 másodperc alatt lő ki.
Minden jel arra mutat, hogy a bajor gyártó igen óvatosan adta meg az M8 gyorsulási hivatalos adatát.
Érkezőben a bajor prémium márka új GT kategóriás csúcsmodellje, mely erőhiányban egész biztosan nem fog szenvedni.