A két turbóval megfújt 4,4 literes V8-as benzinmotorban sikerült találni több mint 100 eddig szunnyadó lóerőt.
A BMW legnagyobb és legerősebb nyitható tetejű modellje a 66,7 millió forintos alapárú M8 Competition Cabrio, azonban akadhatnak olyanok, akik még ezzel az igen potens csúcsmodellel sem maximálisan elégedettek.
Számukra készült a Dahler most leleplezett tuningmodellje, melynek 4,4 literes biturbó V8-as benzinmotorja nem kevesebb, mint 740 lóerős teljesítményt, illetve 880 Nm-es nyomatékot szabadít rá a négy kerékre.
A menetteljesítmények egyelőre ismeretlenek, mindenesetre a 625 lóerős és 750 Nm-es produkcióra képes gyári alapmodell sem mondható lustának a maga 3,3 másodperces 0-100-as szintidejével és akár 305 km/h végsebességével.
A svájci tuningcég elöl 20, hátul 10 milliméterrel ültette le a futóművet, a kerekek 21-22 colos méretűek, a sportkipufogók pedig 100 milliméteres végeken keresztül ordibálnak bele a nagyvilágba.