Az E31-es BMW-be egy az eredetinél néggyel kevesebb hengert felvonultató, de erősebb V8-as erőforrás került.
A BMW 1989-ben mutatta be a minden idők egyik legszebb sportkupéjaként jegyzett E31-es 8-as sorozatot, melynek különböző V8-as és V12-es változatai egészen 1999-ig maradtak gyártásban.
A Manhart most gondolt egy merészet, és feltuningolt egy 1990-es évjáratú 850i-t.


A keresztségben MH8 5.0 V8 Limited nevet kapott újdonság 300 lóerős és 450 Nm-es 5 literes V12-es szívó benzinmotorja átadja a helyét egy az E39-es M5-ösből származó S62B50-es V8-as motornak, mely egy hatfokozatú kézi váltón juttatja el 420 lóerős teljesítményét a hátsó kerekekre.
Érdekesség, hogy a 8-as széria mindössze 1510 példányban gyártott csúcsmodelljében, a 850CSi-ben található 5,6 literes V12-es erőforrás “csak” 380 lóerőt tud.



Az egyedi 20 colos felnikre szerelt Continental Sport Contact 7 gumikon gördülő, ültetett futóműves és megerősített fékrendszerű MH8 5.0 V8 Limitedből a tervek szerint ötöt gyártanak majd.
Az árcédulán 149 000 eurós (57,5 millió forint) összeg szerepel. Viszonyításképp, az általunk is alaposan letesztelt aktuális 8-as sorozat csúcsmodellje, a 600 lóerős 4,4 literes biturbó V8-as motorral szerelt M8 kupé magyarországi alapára 57,2 millió forint.



