A 4,4 literes biturbó V8-as motorban találtak még 180 eddig szunnyadó lóerőt.
A BMW a közelmúltban támasztotta fel a legendás 8-as sorozatot, mely vadonatúj szériából mi nemrégiben a kupét, a kabriót és a négyajtós kupét is alaposan leteszteltük. A non-plus-ultra kivitel nem más, mint az M8, illetve az M8 Competition, melyek motorházteteje alatt egy 4,4 literes biturbó V8-as erőforrás található, a maga 600-625 lóerős teljesítményével, illetve 750 Nm-es nyomatékával.
A Manhart azonban azokra is gondol, akik esetleg még az M8 produkciójával is elégedetlenek. A Manhart MH8 700 nevet kapott újdonság az 530 lovas és 750 Nm nyomatékú M850i Cabrióra épül, a motorja pedig a szakszerű tuningbeavatkozást követően 710 lóerőt, illetve 925 Nm-t szabadít rá a kerekekre.
Az egyedi könnyűfém-felnikre szerelt 245/35 ZR20, illetve 275/30 ZR20 sportgumikon gördülő kabrió futóműve 30 milliméteres ültetést kapott, ezenkívül a négy darab 100 milliméteres kipufogóvégről és a nemesített utastérről is említést kell tennünk.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.