Az Audi gyorsabbá és hangosabbá tette az RS4-et és RS5-öt
Az ingolstadti gyártó sportmodelljei immár kevesebb mint 4 másodperc alatt katapultálnak 0-ról 100-ra.
Az ingolstadti gyártó sportmodelljei immár kevesebb mint 4 másodperc alatt katapultálnak 0-ról 100-ra.
A sógorék alpesi F1-es pályáján a táltosbenzin és a prémium minőségű áram éppúgy jelentős mértékben fogyott, mint az aszfaltra rágógumiként tapadó sportgumi. Nem voltunk válogatósak: szívó V10-es, turbós 5 hengeres és hangtalan villany-sportautókat egyaránt megkergettünk.
Az ingolstadti gyártó minden jel szerint megadja a módját a belsőégésű motoros R8 búcsúztatásának.
A négykarikás gyártó legsportosabb csúcsmodellje sem kerülheti el a sorsát, villanyautóvá fog változni.
A kétnapos menetpróbán kipróbált izgalmas Audik közül a leggyengébb is 400 lóerős volt, a legerősebb példányok pedig ezen teljesítmény másfélszeresét szabadították rá az aszfaltra. Előre eláruljuk, hogy a legnagyobb meglepetést a leghalkabb modell okozta.
Ha akarjuk tágas csomagtartójú családi autó, és ha akarjuk akkor egy kőkemény sportkocsi a négykarikás gyártó újdonsága.
A kompakt divatterepjáró legújabb kiadása alig 4,5 másodperc alatt lő ki állóhelyzetből 100-as tempóra.
Üzemanyagot, gumit és önbizalmat is nagy mennyiségben pusztít ez a kőkemény Mercedes. Ami Ferrarikkal mozog egy ligában, és gombnyomásra egész kényelmes családi autóvá varázsolható.
Mutatjuk, hogy hogyan fest a nagy RS Audik, M-es BMW-k és AMG Mercedesek amerikai kihívója.
A leggyorsabb SUV-ok egyike lehet az ingolstadti gyártó érkezőben lévő vadonatúj modellje.
Az RS4 Avant Nogaroval a 20 évvel ezelőtti RS2 előtt tisztelegnek a négykarikások.
A SUV – vagyis a sportos városi szabadidő-autóból a sportos lesz a legfontosabb jelző az Audi újdonságában. Az ingolstadti cég megépítette a "Q" modellsorozat első sporttuning tagját.