Az ingolstadti gyártó minden jel szerint megadja a módját a belsőégésű motoros R8 búcsúztatásának.
Az Audi 2006-ban dobta piacra kőkemény sportkocsiját, az alacsony építésű kétszemélyes R8-at, melynek aztán 2015-ben érkezett meg az általunk is alaposan letesztelt második generációja.
Egyelőre nem tudni, hogy a sorozat pontosan mikor és pontosan milyen formában folytatódik, azonban Linda Kurz, az Audi Sport termékmarketing vezetője nemrégiben elárulta, hogy az R8 utódjában már nem lesz belsőégésű motor.
A sorozat rajongói számára azonban jó hír, hogy várhatóan hamarosan érkezni fog az aktuális R8 minden korábbinál erősebb és sportosabb búcsúzó modellje.
Az állítólag V10 Performance RS Final Edition néven támadó újdonság az előzetes információk szerint 650 lóerős teljesítményű lesz és egyedi új aerodinamikai csomagot vonultat fel.
Az összkerekes és hátsókerék-hajtású változatokban készülő, 59 millió forintos alapárú aktuális Audi R8 5,2 literes V10-es szívómotorja kiviteltől függően 570-620 lóerős teljesítményt, illetve 550-580 Nm-es nyomatékot ad le. Ez pedig adott esetben 3,1 másodperces 0-100-as szintidőhöz és 331 km/h-s végsebességhez elegendő.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.