Új körrekordot ért el az Audi R8 extrém új változata
Az ABT XGT a Lausitzringen a Ferrari 296 GTB-t és a Porsche 911 GT2 RS-t is maga mögé utasította.
Az ABT XGT a Lausitzringen a Ferrari 296 GTB-t és a Porsche 911 GT2 RS-t is maga mögé utasította.
Bőven 600 lóerő feletti szívó V10-es üvölt ebben a szuperkönnyű hátsókerék-hajtású szörnyetegben.
A csúcskategóriát képviselő Audi R8 egy látványos videót is kapott búcsúként.
Az ingolstadti gyártó szívómotoros régivágású szupersportkocsijának napjai meg vannak számlálva.
Méltó hattyúdala lesz a hamarosan elköszönő ingolstadti sportkocsinak.
A sógorék alpesi F1-es pályáján a táltosbenzin és a prémium minőségű áram éppúgy jelentős mértékben fogyott, mint az aszfaltra rágógumiként tapadó sportgumi. Nem voltunk válogatósak: szívó V10-es, turbós 5 hengeres és hangtalan villany-sportautókat egyaránt megkergettünk.
Az ingolstadti gyártó minden jel szerint megadja a módját a belsőégésű motoros R8 búcsúztatásának.
A négykarikás gyártó legsportosabb csúcsmodellje sem kerülheti el a sorsát, villanyautóvá fog változni.
Eddig még sohasem volt ennyire erős hátsókerék-hajtású R8 a gyártó kínálatában.
Rendszámot nem kaphat a négykarikás gyártó szívómotoros extrém versenyautója.
A négykarikás német szupersportkocsiból ez az egyetlen ilyen kivitelű példány létezik.