Ősrégi dizájnnal és modern BMW motorral búcsúzik a klasszikus brit sportkocsi
A Morgan bemutatta az egyedi hangulatú és pillekönnyű Plus Six roadster limitált szériás utolsó kivitelét.
A Morgan bemutatta az egyedi hangulatú és pillekönnyű Plus Six roadster limitált szériás utolsó kivitelét.
Ez az igen alacsony építésű és meglehetősen széles újdonság csak és kizárólag az őszinte vezetési élményről szól.
Ez a retró külsejű és modern technikájú új Porsche nem sokkal olcsóbb az eredeti 959-es modellnél.
Vázoljuk, hogy milyen autó a gyakorlatban a hetedik generációs Ford Mustang, mely 2024-ben sem szakít a régi bevált recepttel: karakteres V8-as erőforrásának hibridizációtól mentes őszinte ereje csak és kizárólag a hátsó gumikat gyilkolja.
A legendás Porsche 911 GT1 Strassenversion kései leszármazottja szuperkönnyű és nem szenved erőhiányban.
Messze nem olcsó a közel négyezer alkatrészből összeszerelhető McLaren P1, de a részletes kidolgozottsága egész biztosan leveszi a lábukról az autórajongókat.
Nem, ez nem egy újabb ólomnehéz elektromos SUV, hanem egy egyedi vonalvezetésű hibrid kupé.
A néhány tucatos mennyiségben gyártandó hátsókerék-hajtású Aston Martin Valiant egyetlen dologra fókuszál: a vezetési élményre.
Amennyiben valaki egy szalonállapotú régi BMW 645Ci kupéra vágyik, most itt az alkalom, lecsaphat egyre.
Szinte hihetetlen, de a Hyundai sportrészlege készített egy olyan elektromos autót, amely a szíve szerint igazából benzines szeretne lenni. Zárt pályán nyomtuk ki a gázfröccsel hergelhető Hyundai Ioniq 5 N szemét.
Az általunk a Le Mans-i 24 autóversenyen testközelből is megismert Lotus Evijában nem kevesebb, mint négy motor található.
A vadonatúj Mercedes-AMG GT 63-nak mindenki utána fordul, egyrészt a stílusosan gyönyörű kupé formaterv, másrészt a villany nélkül teljesen őszintén bivalyerős V8 ordibátor karaktere miatt. Meghajtottuk az 585 lovas GT 63 fenevadat.