Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#Artisan_Marketing

Vállalat + Vezető hvg.hu

"A legrosszabb, ha valaki jó, azaz középszerű"

Felforgatná a reklámszakmát egy stratégia ügynökség, ahol teljesen új nézőpontból közelítenek a területhez. Szakmai vélemények és megérzések helyett adatokra és a felhasználók viselkedésére alapozzák a reklámkampányokat, informatikai cégektől vették át termékfejlesztési módszertanukat, és nem elégednek meg a "jó" teljesítménnyel.

Vállalkozás Kertész Attila Mihály

Ezt jó, ha tudja, ha Facebookon vagy Instán nyomul

Mindannyian használjuk, de vajon azt is értjük, hogyan működik? Mi alapján jeleníti meg cége Facebook oldalának kedvelői számára posztjait? Jobb, ha tisztában van a közösségi média működésével, hogy a lehető leghatékonyabban tudja kihasználni a benne rejlő lehetőségeket.

Vállalkozás Kertész Attila Mihály

Öt tipp, hogy írjon ütős szöveget cégének

A jó “content”, vagyis a tartalom feltétele többek között a témaválasztás, a megfelelő időzítés – plusz nem árt néha egy kis szerencse sem. Íme, néhány tipp, hogyan alkothat cége számára érdekes, inspiráló és hasznos tartalmat.

Vállalkozás hvg.hu

De minek a landing page, ha van weboldal?

Pörgeti a Facebook-hirdetéseket, küldi a hírleveleket, mégsem jönnek a vásárlók? Jobb, ha tudja, nem mindegy hova érkeznek látogatói. A figyelem olyan kincs, amit nem kaphat meg vásárlóitól anélkül, hogy azonnal egyértelművé ne tenné, mit szeretne pontosan. Erre pedig nem elég egy weboldal.

Vállalkozás Kertész Attila Mihály

Ezzel a technikával kaszáltak nagyot Fekete Pénteken a webáruházak

Az új digitális technológiák robbanásszerű növekedése nem csak a lehetőségeket, de a választás nehézségeit is magukkal hozzák. Nem véletlen, hogy a kereskedők – az újítások mellett – végül mindig visszatérnek a jól bevált hírlevél használatához, ami most erősebb, mint valaha.

Vállalkozás Kertész Attila Mihály

Felejtse el a Facebookot, ide regisztrálja cégét!

Évekkel ezelőtt a Facebookot csak néhány innovatív vállalat használta reklámozási célokra, ma már a legtöbb cég jelen van rajta, azonban a fiatalok egyre inkább egy másik közösségi média oldalt nyitnak meg, amikor kezükbe kerül okostelefonjuk.

Vállalkozás Kertész Attila Mihály

Akkor jó buli cégének a közösségi média, ha megfelelő helyen kopogtat

Közösségimédia-oldalak között válogatni olyan, mintha az embert egyszerre több házibuliba hívták volna meg, ugyanarra az időpontra. Itt a zene jobb, ott a társaság, a harmadikban meg jók a csajok/pasik. Egy vállalkozás esetében az a szerencse, hogy nem kell választani, akár egyszerre több házibuliban is lehetünk az éjszaka császárai, de azért nem mindegy, hogy hol és miért költjük el a pénzünk.

Vállalkozás Kertész Attila Mihály

Vállalkozása is lehet YouTube-sztár

Gondolta volna, ha YouTube csatornájára tölti fel cége videóit, akár több százezres összeg ütheti markát? Hogyan lehetséges ez, kiknek sikerült már és mennyit keresnek vele?