Az Alfa Romeo Junior nemcsak elektromos, hanem lágyhibrid technikával is elérhető.
A Stellantis konszern olasz márkája, az Alfa Romeo április közepén mutatta be első elektromos modelljét, a Stelvio és Tonale divatterepjárók, illetve a Giulia szedán alá pozicionált Milanót, amit nem sokkal később kényszerűen át kellett nevezni Juniorra.
A többek közt a Jeep Avenger, a Peugeot 2008 és a Fiat 600 által is használt CMP2 platformra épülő crossover elsősorban egyedi hűtőrácsáról és karakteres fényszóróiról, valamint hátsó lámpáiról ismerszik meg, és most már az európai árai is ismeretesek.
Franciaországban 38 500 eurón (14,8 millió forint) nyit a 156 lovas, 54 kWh-s kapacitású aksis és 410 kilométeres hatótávú elektromos alapmodell, a 240 lóerős Veloce csúcsverzió árcéduláján pedig 46 900 eurós (18,1 millió forint) összeg szerepel.
Az 1,2 literes 3 hengeres turbós benzinmotorra épülő 136 lovas 48 V-os lágyhibrid kivitel legolcsóbb alapváltozata minimum 29 500 euró (11,4 millió forint) kifizetését követően vezethető haza. Ez a hatfokozatú duplakuplungos automata váltós kivitel 2025-től összkerék-hajtású kivitelben is elérhetővé fog válni.
Az említett árak 20 százalékos helyi adót tartalmaznak, a magyarországi árlistákat egyelőre még nem hozták nyilvánosságra.
A 4,17 méter hosszú, 1,78 méter széles és 1,5 méter magas újdonság sportos hangulatú utasterének műszerfalán két 10,25 colos kijelző található, a csomagtér 400 literes.