A normál és GTI kivitelű Golfokhoz hasonlóan a legerősebb Golf R is megújul.
A Volkswagen a múlt héten mutatta be a 2019-ben debütált nyolcas Golf úgymond hétköznapi és GTI verzióinak felfrissített változatait. A legütősebb kivitel, a Golf R csak valamikor az év közepén fog megújulni, viszont egy álcázófóliás prototípust már most megmutat nekünk a gyártó.
Az ausztriai Zell am See-n megrendezett Ice Race-en kiállított és egyben alaposan meg is hajtott prototípus volánja mögé a legendás német autóversenyző, a 73 éves Hans-Joachim Stuck is bepattant.
Egyelőre nem tudni, hogy a tradícióknak megfelelően összkerékhajtású és duplakuplungos DSG automata váltós újdonság 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotorja mekkora teljesítménnyel rendelkezik.
A kifutó széria 320 lovas R verzióját a közelmúltban mi is alaposan leteszteltük, ami felett még ott az abszolút csúcsot jelentő 333 lóerős R Performance változat, mely 4,6 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra, és a gyorsulásának csak 270-nél szakad vége.
A pár napja debütált, elsőkerék-hajtású és immár kéziváltó nélküli megújult Golf GTI teljesítményét 245-ről 265 lóerőre növelte a VW.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.