A Mercedes-AMG GT 63 S E Performance-ból ennél többet valószínűleg már nem nagyon lehet kifacsarni.
A közelmúltban volt szerencsénk alaposan meghajtani, illetve a M8 Competition Gran Coupéval összevetni a Mercedes-AMG legerősebb utcai modelljét, a plugin hibrid GT 63 S E Performance-t, mely erőhiányban még véletlenül sem szenvedő négyajtós kupé húrját a Brabus most tovább feszítette.
A rendkívül agresszív külsejű, új aerodinamikai csomagos és 20 milliméterrel leültetett Brabus tuningautó elöl 21, hátul 22 colos egyedi Monoblock Z Platinum Edition felniket vonultat fel, a látványos kipufogóvégek 90 milliméter átmérőjűek.
A 4 literes V8-as biturbó benzinmotor új turbókat kapott, melynek köszönhetően az elöl 275, hátul 335 milliméter széles Continental SportContact 7 sportgumikat 843 helyett immár 930 lóerő gyilkolja – ez a valaha készült legerősebb Brabus.
Az 1470 Nm-es csúcsnyomaték 1550 Nm-re nőtt, miközben a 0-100-as szintidő 2,9-ről 2,8 másodpercre olvadt. A végsebesség változatlanul 316 km/h, és azért "csak" ennyi, mert a gumik kímélése érdekében elektronikusan korlátozzák a legnagyobb tempót.
Az árcédulán 323 435 eurós (121,3 millió forint) összeg olvasható, és ez még az adók nélküli summa. Az alapmodell Magyarországi indulóára 86,2 millió forint.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.