Megválik gyengélkedő autóipari részlegétől a Continental
Karcsúsítják a cégstruktúrát és a nyereséges divíziókra koncentrálnak, mint az abroncsgyártás.
Karcsúsítják a cégstruktúrát és a nyereséges divíziókra koncentrálnak, mint az abroncsgyártás.
Globálisan 1,5 millió autót hívnak vissza, és most már azt is tudni, mekkora ebből a magyar kontingens.
A probléma akkora, hogy a bajor cég profitfigyelmeztetést is kiadott.
Az óriási leépítés egy nagy átszervezés miatt került képbe, a cég szét akarja választani a részlegeit.
A Continental első alkalommal építette be tesztjárműbe nagy teljesítményű számítógépét (HPC). A vállalat szerint ezzel lehetővé vált számos funkció, mint például a vezetésbiztonsági rendszerek, az automatizált parkolás, vagy a holisztikus mozgásvezérlés egy járműalkalmazásban történő elhelyezése.
Az építési és közlekedési miniszter „elfogadhatatlannak” nevezte, ahogy német tulajdonú Continental vezetése bánik a munkavállalókkal. Elbocsátottak egy szakszervezeti vezetőt is, aki a kirúgások ellen tiltakozott.
Kizárták irodájából, megvonták a szakszervezetis hozzáféréseit, végkielégítést sem kapott Radics Gábor a szegedi Contitechtől, ahol 27 évig dolgozott. A Gumiipari Szakszervezeti Szövetség elnöke korábban a makói gumigyárnál történt elbocsátások ügyében szólalt fel.
A makói gumigyárat azzal vádolja a miniszter, hogy az állami támogatás ellenére kirúgja a magyar dolgozóit.
Horrorisztikus munkahelyi balesetekről írt nyílt levelet a szakszervezet a Continental AG hannoveri vezetésének.
A belgiumi Kenshiki Forumon testközelből ismerkedtünk meg az oldalain látványos kijelzőket felvonultató Toyota FT-3e szabadidő-autóval.
A férfi 20 éve dolgozott a gyárnál.