Autó hvg.hu 2022. július. 14. 09:21

Tovább feszített húr: még izgalmasabb lett a Porsche 911 GTS

Nagyobb teljesítménnyel és sportosabb felfüggesztéssel támad az újdonság.

A Porsche tavaly nyáron mutatta be a 911-es sportkocsi aktuális generációjának GTS kivitelét, mely teljesítmény tekintetében a 450 lóerős Carrera S és az 510 lóerős GT3 közé ékelődik be.

A 911 GTS mozgatásáról egy 3 literes biturbó 6 hengeres boxermotor gondoskodik. A természetesen hátul elhelyezett erőforrás 6500-as fordulatszámon adja le 480 lóerős maximális teljesítményét, ami mellé már 2300-tól 570 Nm-es nyomaték társul.

Porsche

A hátsókerék-hajtású, összkerekes, kupé és kabrió változatban is elérhető GTS-ből most egy új tuningváltozat érkezett:

Techart
Techart

A Techart által kezelésbe vett modell 560 lóerős teljesítményt ad le, a nyomatékcsúcs pedig eléri a 670 Nm-t. Ennek köszönhetően a 0-100-as sprint ideális esetben 3,4 helyett akár 3,1 másodperc alatt is letudható, a végsebesség 320 km/h.

Techart

Normál módban a gyári teljesítmény áll rendelkezésre, az extra löket a kétféle sport üzemmódban érhető el.

Techart
Techart

Említést érdemel továbbá a 15-40 milliméterrel ültetett sportfutómű, a 20-21 colos egyedi Formula VII könnyűfém felnik, a kétféle hátsó légterelő, illetve az opcionális bukócső, valamint a hatpontos biztonsági öv.

Techart
Techart

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
hvg360 Ligeti Nagy Tamás 2025. január. 05. 19:30

"Nem csak egy eszköz, hanem ügynök" – Harari elmagyarázza, miért veszélyesebb a mesterséges intelligencia az atombombánál is

Miután az ember lassan beletörődik a múlt megváltoztathatatlanságába, és a jelenben nem igazán érzi jól magát, úgy döntött: a jövőt megtartja magának. Yuval Noah Harari izraeli történész új okoskönyvében az információs hálózatok fejlődését vizsgálva arra jut, lehet, hogy az emberiség történetét Valaki Más írja.