Az RS3 már alaphelyzetben sem gyenge vagy lomha, és most egy picit még tovább feszítették a húrt.
A Nordschleife leggyorsabb kompaktjaként jegyzett újdonság alaphelyzetben sem nevezhető unalmasnak vagy gyengének, most azonban feltűnt a színen a még jobban kihegyezett Manhart változat.
Az összkerékhajtású és drift üzemmóddal is felvértezett RS3-ban a gyártó már jól ismert 2,5 literes 5 hengeres turbós benzinmotorja található, mely gyárilag kereken 400 lóerőt és 500 Nm-t szabadít rá az aszfaltra. A Manhart tuningját követően azonban már nem kevesebb, mint 500 lóerőt kapunk.
A 20 colos kerekekkel és sportkipufogóval szerelt, ötajtós és szedán változatban is elérhető újdonság menetteljesítményei egyelőre ismeretlenek, az RS3 alaphelyzetben 3,8 másodperc alatt tudja le a 0-100-at, a végsebessége pedig 290 km/h.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.