Öröm ilyesmit hallani a jövő sportautóiról.
A Mercedes-AMG részleg keményen dolgozik azon, hogy meggyőzzön minden kétkedőt, hogy a hibrid autói is kellően sportosak és szórakoztatóak lesznek.
A legfrissebb nyilatkozatuk talán még a legszkeptikusabb vevőket is meggyőzheti, ugyanis a hajtáslánc driftelés közben tölti majd az akkumulátorokat. A szóban forgó technológia kicsit olyan jutalmazást enged meg, mint a videojátékokban, amikor a kellő lendülettel végrehajtott driftelés közben pluszpontokat lehet szerezni.
Jochen Schmitz, a Mercedes-AMG E Performance egyik fejlesztési vezetője beszélt arról, hogy amikor a kocsi sodródik, a rendszer az energia egy részét az akkumulátor töltésére képes fordítani. Nem részletezik túlzottan a rendszer működését, de a regeneratív fékrendszeren keresztül érik mindezt el, amikor a tapadáshatáron túl, a megforgó kerekek miatt a töltési rendszer finoman generátor – töltési üzemmódra – is válthat.
A Mercedes-AMG plug-in hibrid hajtásláncai akár 804 lóerőt is képesek lesznek előállítani, amelyben az elektromos egység ad akár 201 LE-t hozzá az összteljesítményhez. Az erő legnagyobb része a hátsó kerekre érkezik, de adott pillanatban az első kerekek is kapnak a hajtásból, többek közt pont azért, hogy a túlzottan ambiciózus csúszások ne végződjenek megforgással.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.