A Toyota prémiummárkájanak sportmodellje veszített a tömegéből, jobban kanyarodik, és egyben okosabb is lett.
Ez az általunk a közelmúltban hibrid V6-osként és normál V8-asként egyaránt alaposan letesztelt LC500, melyből Mészáros Lőrincnek is parkol egy a garázsában. És most megérkezett a típus felfrissített változata, íme:
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/57dd331a-ff33-497e-afd4-cd89639eee16.jpg)
A legfontosabb változás, hogy 10 kilogrammal csökkent a tömeg, és a fogyókúrát a legfontosabb helyen hajtották végre. Az áttervezett futóműnek és az új 21 colos könnyűfém felniknek köszönhetően a rugózatlan tömeget csökkentették és a fejlesztők javítottak a kocsi kanyarodási tulajdonságain is.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/07057da5-994a-411f-a718-5708ff43121c.jpg)
A mostantól akár Cadmium Orange és Nori Green Pearl fényezéssel is rendelhető sportkocsi hajtásláncának ereje nem változott, azonban mind a 359 lóerős hibrid V6-os, mind a 477 lóerős V8-as változat esetében optimalizáltak az automataváltó működését.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/befcaab2-00b3-479e-9555-4924a470839f.jpg)
Az utastérben a Rioja Red bőrborítást az új Flare Red váltja, a Bespoke White mostantól nem rendelhető, a 10,3 colos érintőkijelzős fedélzeti számítógép pedig végre Android Auto támogatást kapott.
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/bf31e4c8-e2c6-4b80-8011-e35b28aee974.jpg)
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/4f47924a-fed7-4e0c-b8f2-321967548ac2.jpg)
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/f53bbfd4-c410-41d5-8051-92cfdfa79e5b.jpg)
![](https://img.hvg.hu/Img/b2dea50fcee14f6eb810034566fbfb2e/885fba65-3faf-4573-9b24-bb4e7a73cf21.jpg)
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
![](https://cdn.hvg.hu/img/partolo_tagsag/HVG_hetilap_2_ho_50_off_kampany_03_640x360.png)