A Toyota prémiummárkájanak sportmodellje veszített a tömegéből, jobban kanyarodik, és egyben okosabb is lett.
Ez az általunk a közelmúltban hibrid V6-osként és normál V8-asként egyaránt alaposan letesztelt LC500, melyből Mészáros Lőrincnek is parkol egy a garázsában. És most megérkezett a típus felfrissített változata, íme:

A legfontosabb változás, hogy 10 kilogrammal csökkent a tömeg, és a fogyókúrát a legfontosabb helyen hajtották végre. Az áttervezett futóműnek és az új 21 colos könnyűfém felniknek köszönhetően a rugózatlan tömeget csökkentették és a fejlesztők javítottak a kocsi kanyarodási tulajdonságain is.

A mostantól akár Cadmium Orange és Nori Green Pearl fényezéssel is rendelhető sportkocsi hajtásláncának ereje nem változott, azonban mind a 359 lóerős hibrid V6-os, mind a 477 lóerős V8-as változat esetében optimalizáltak az automataváltó működését.

Az utastérben a Rioja Red bőrborítást az új Flare Red váltja, a Bespoke White mostantól nem rendelhető, a 10,3 colos érintőkijelzős fedélzeti számítógép pedig végre Android Auto támogatást kapott.




Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
