V6-tal támad az új Audi RS5 a 4 hengeres Mercedes-AMG C 63-ra
A vadonatúj fejlesztésű Audi RS5 minden valószínűség szerint kitart a 6 hengeres hajtás mellett.
A vadonatúj fejlesztésű Audi RS5 minden valószínűség szerint kitart a 6 hengeres hajtás mellett.
A bőven 10 ezer fölé forgatható motorral szerelt versenyautó a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
Az Alfa Romeo 33 Stradale a gyakorlatban is bizonyítja rátermettségét.
Ezt az éppen új gazdára váró kiváló Renault Avantimeot eddig lényegében nem is használták.
A retró vonalvezetésű új olasz sportkupé lemezei alatt modern biturbó V6-os hajtáslánc rejtőzik.
A napokban leleplezett Ferrari F80 kicsinyített másának árából akár egy full extrás új Suzuki Vitara is kijön.
A valaha készült legerősebb közúti Ferrariként jegyzett új F80 egyértelműen a sofőrre fókuszál.
A vadonatúj Alpenglow Hy6-ban egy 700 lóerőnél bőven erősebb biturbó V6-os motor rejtőzik, és a kipufogóján csak víz csepeg ki.
A biturbó V6-os “szívű” Ferrari 296 GTB szélessége nem kevesebb, mint 12 centiméterrel gyarapodott.
A Raptor kivitelű sportos Broncók és Rangerek mostantól kicsit erősebbek is lehetnek.
A teljesen új Audi A5 legsportosabb változata 4,5 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100 km/h-ra.
Ezzel az olasz roadsterrel bőven kevesebb, mint 8 másodperc alatt letudható a 0-200-as sprint.