Még ütősebb lett a BMW legizgalmasabb modellje, a kis M2
Agresszívabb megjelenést és nagyobb teljesítményt kapott a BMW M2.
Agresszívabb megjelenést és nagyobb teljesítményt kapott a BMW M2.
A vadonatúj Mercedes-AMG GT 63-nak mindenki utána fordul, egyrészt a stílusosan gyönyörű kupé formaterv, másrészt a villany nélkül teljesen őszintén bivalyerős V8 ordibátor karaktere miatt. Meghajtottuk az 585 lovas GT 63 fenevadat.
Az E31-es BMW-be egy az eredetinél néggyel kevesebb hengert felvonultató, de erősebb V8-as erőforrás került.
Jelen tesztalanyunk abszolút nem finomkodik, még a teljesen laikus bámészkodók számára is kapásból egyértelművé teszi, hogy száguldásra termett és nem szuperpíszí hangtalan suhanással kívánja kimaxolni a vezetési élményt.
Íme a megoldás azok számára, akik a gyári M2-esek megjelenését kicsit túl visszafogottnak találják.
A szép emlékű CLK mintájára a C- és az E-osztályos kupé/kabrió közötti határmezsgye elmosására hivatott a vadonatúj Mercedes CLE, mely felüdülést jelent a mindent elárasztó SUV-ok láttán megfáradt retináink számára. De vajon van-e olyan jó a CLE, mint amennyire tetszetős?
A legújabb Aston Martin Vantage 155 lóerővel nagyobb teljesítményű, mint az elődje.
A kiváló 3 literes 6 hengeres turbómotorban a jelek szerint sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
A magyar designer által rajzolt Mercedes CLE legsportosabb változatában egy picit hibrid és nagyon turbós 6 hengeres hajtáslánc található.
Tavaly minden korábbinál többet adtak el a remek vezetési élménnyel szolgáló középmotoros Alpine A110-ből.
Nagyobb leszorítóerő, kisebb rugózatlan tömeg és komolyabb teljesítmény jellemzi az AC Schnitzer újdonságát.
A szemrevaló külsejű Karma Kaveya kevesebb, mint 3 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra és közel 300-zal képes hasítani.