A hetedik generációs Golf belső égésű motor nélküli zöld rendszámos változata a jelek szerint egy ideig még velünk marad.
A Volkswagen nemrég elkezdte forgalmazni az utolsó csavarig teljesen új, és nemrég általunk is alaposan letesztelt 8-as Golfot. Nyílt titok, hogy a különböző hibrid változatokban is készülő új Golfból az elődjétől eltérően már nem készül 100 százalékban elektromos változat, a 7-es Golfra épülő villanymotoros változatot ugyanis a tavaly ősszel leleplezett ID.3 hivatott felváltani.
Utóbbi villanyautó fejlesztése kapcsán azonban nem várt nehézségek merültek fel, ráadásul a koronavírus miatt lényegében az összes autógyár, így többek közt a VW is leállt. Ennek következtében az ID.3 késni fog: optimista becslések szerint nyáron, de egyes források szerint csak év végén, vagy 2021-ben kezdődik meg az értékesítés.
Többek közt ez az oka annak, hogy a jó öreg e-Golf az eredetileg tervezettnél tovább, várhatóan idén év végéig a kínálatban marad, és ily módon ez a típus segítheti a Volkswagent a CO2-kibocsátás flotta szinten történő kötelező csökkentésében. A 136 lóerős teljesítményű e-Golf hazai alapára jelenleg 11,64 millió forint.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.