4,3 millióért cserélnének motort egy pár éves magyarországi villanyautóban, ami 8 milliót ér
A Volkswagen szerint az e-Golfokban csak kompletten lehet az egész hajtást cserélni, akkor is, ha csak egy motorcsapágy ment tönkre.
A Volkswagen szerint az e-Golfokban csak kompletten lehet az egész hajtást cserélni, akkor is, ha csak egy motorcsapágy ment tönkre.
A hetedik generációs Golf belső égésű motor nélküli zöld rendszámos változata a jelek szerint egy ideig még velünk marad.
A készítők nem tettek mást, mint halk villanymotorra cserélték az oldtimer zajos belsőégésű motorját.
Az utódból már készül tisztán elektromos hajtásláncú változat.
Több szempontból is újdonságot kínál az eddigi hagyományaihoz képest a német autógyártó.
Mit szólna egy olyan dizájnú járműhöz, ami tökéletesen támogatja az autóban étkezést? Mivel most nem április elseje van, mindez nem is kamu, tényleg létezik.
Motorhang és károsanyag-kibocsátás nélkül megy, remekül húz, de nagyon környezettudatosnak kell lenni, hogy megérje a több mint 11 millió forintos vételárát a jelenleg futó elektromos Golf. Ráadásul jövőre jön a nagyobb, 300 kilométer hatótávolságú típus is.
A frissített elektromos Golf már háromszáz kilométeres hatótávval kecsegtet. A villanyhajtású kompakt 35,8 kWh-s lítium-ion akkucsomagot kapott, melynek teljes feltöltése hat órát vesz igénybe hagyományos hálózatról.
A kellemes, friss illatok unalmasak. Az igazi macsóság a petrolszag.