A bajor gyártó modernizált logója elsőként egy tisztán elektromos hajtásláncú Gran Coupé modellre került fel.
Elektromos autóról lévén szó, a minimális hűtési igény miatt akár hűtőrács nélkül is kijöhetett volna az új típus, azonban a BMW márkaidentitását hangsúlyozó méretes "vesék" nem hiányozhatnak a Concept i4-ről.
A Frozen Light Copper fantázianevű fényezést kapott tanulmányautó designját a vékonyra rajzolt fényszórókon kívül a hosszú motorháztető, a nagy tengelytáv, illetve a 21 colos kerekek határozzák meg.
Az 530 lóerős teljesítményű villanyautó lítium-ion akkumulátora 80 kWh kapacitású, és a gyártó közlése szerint a WLTP-szabvány szerint egy teljes töltéssel mintegy 600 kilométert lehet megtenni vele. A szigorúbb EPA-mérés szerint 430 kilométeres hatótávú Concept i4 alig 4 másodperc alatt gyorsul fel álló helyzetből 100-as tempóra, a végsebessége 200 km/h.
A koncepcióautóhoz képest a végleges modell csak minimális mértékben fog változni, és tudni lehet, hogy az i4 ugyanazokon a müncheni gyártósorokon fog készülni, ahol a normál 4-es BMW-k is készülnek. A várható ár egyelőre ismeretlen.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.