2000+ lóerős kvintesszencia elképesztő olasz tálalásban
Az Italdesign Quintessenza még a legújabb hibrid Bugattinál és elektromos Rimacnál is erősebb.
Az Italdesign Quintessenza még a legújabb hibrid Bugattinál és elektromos Rimacnál is erősebb.
Hihetetlen, de a feledés homályába merült BMW Z13 mindössze 830 kilogrammot nyom a mérlegen.
Egy komment szerint olyan, mint egy szobai klíma.
A hátsókerék-hajtású Renault Emblème hidrogénnel és elektromos árammal is tölthető.
A francia gyártó legfrissebb elektromos modellje képzeletben a 70-es évekbe repít vissza bennünket.
Zseniálisan alacsony légellenállás, relatíve alacsony tömeg, újfajta akkumulátor, illetve gombát, kaktuszt és bambuszt felvonultató utastér. Kipróbáltuk az egyetlen példányban létező, igen sokat ígérő Mercedes Vision EQXX elektromos prototípust.
A most debütált BMW Concept Skytop a legendás Z8 és az 503 kései leszármazottjának tekinthető.
Az Alpine Alpenglow Hy4 nem üzemanyagcellás, hanem belsőégésű motoros hidrogénautó.
Testközelből ismerkedtünk meg a BMW szupermodern magyar gyárában készítendő első villanyautó előfutárával, a látványos Vision Neue Klasse X prototípussal.
Sokak bánatára a tavaly debütált BMW Concept Touring Coupé nem kerül sorozatgyártásba.
A Lexus kompakt szabadidő-autóját a GR Toyoták izgalmas hajtásláncával vértezték fel.
A német prémiumgyártó Las Vegasban a CES-en demózza vadonatúj operációs rendszerének képességeit.