A hátsókerék-hajtású Renault Emblème hidrogénnel és elektromos árammal is tölthető.
A Renault egy olyan új koncepcióautóval rukkolt elő, mely állítása szerint az életciklusa során 90 százalékkal kevesebb CO2-vel terheli a környezetet, mint a jelenleg kapható hasonló kocsik.
A testközelből először a Párizsi Autószalonon megtekinthető Renault Emblème egy 4,8 méter hosszú, 2,9 méteres tengelytávolságú és 1,52 méter magas shooting brake.
A 0,25-ös légellenállási együtthatójú újdonság a francia gyártó által jelenleg használt CMF-EV platform továbbfejlesztett AmpR Medium változatára épül.
A hátsó kerekeket egy 218 lóerős teljesítményű villanymotor hajtja, mely egy 40 kWh kapacitású nikkel-mangán-kobalt akkumulátorból, illetve egy 2,8 kilogramm hidrogént tartalmazó tartályt felvonultató 30 kW-os üzemanyagcellás rendszerből nyeri az energiát.
A relatíve alacsony tömegű, mindössze 1750 kilogrammos Emblème 1000 kilométert képes megtenni elektromos töltés nélkül, de két 5 perces hidrogéntöltést beiktatva.