A német gyártó hamarosan leleplezi új GTD modelljét.
A nemrégiben általunk is alaposan letesztelt nyolcadik generációs Volkswagen Golfot a megannyi benzines és hibrid hajtáslánc mellett első körben kétféle dízelmotorral leplezték le: az egyik egy 115 lóerős, a másik pedig egy 150 lóerős 2 literes 4 hengeres egység.
A Volkswagen elárulta, hogy a márciusi Genfi Autószalonon debütál a Golf GTD. A VW előzetesen arról számolt be, hogy a valaha készült legtisztább működésű TDI motorral szerelt Golf GTD három katalizátort vonultat fel és kettős adagolású SCR rendszerrel, dupla AdBlue befecskendezéssel rendelkezik.
Az új technikának köszönhetően a nitrogén-oxid kibocsátás 80 százalékkal csökken, és a motor változatlanul nyomatékos és alacsony fogyasztású marad. A teljesítményről egyelőre nem tett említést a Volkswagen, mindenesetre az új Golf GTD a várakozások szerint mintegy 200 lóerős lesz.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.