Autó hvg.hu 2019. november. 30. 06:41

Gyári fény: alig használt Kispolszki várja új gazdáját

Ezzel az újszerű állapotú lengyel kisautóval az elmúlt évtizedekben kevesebb, mint 10 ezer kilométert tettek meg.

A Fiat a népszerű 500-as modell utódjaként 1972-ben mutatta be a 126-os típust, melyet 1980-ig gyártottak Olaszországban. Nálunk azonban nem ez, hanem értelemszerűen sokkal inkább a lengyel változat volt elterjedt: a Polski Fiat 126p-t 1973-tól egészen 2000-ig gyártották.

Az egykoron a hazai utcaképet alaposan meghatározó kisautóval manapság egyre ritkábban lehet összefutni, de időről időre felbukkan egy-egy meglepően jó állapotú és éppen új gazdára váró példány. Mint amilyen például ez is:

Használtautó.hu

A mellékelt fotókon látható Kispolszki 1990 májusában látta meg a napvilágot és azóta alig 9 500 kilométert hagyott maga mögött. A 29 éves autót 19 éve kivonták a forgalomból és most Budapesten kínálják eladásra, még pedig 1,29 millió forintos áron.

Használtautó.hu

A végig garázsban tárolt, kifogástalan állapotúnak hirdetett járgánynak az összes Merkur papírja megvan.

Használtautó.hu

 

Használtautó.hu
Használtautó.hu
Használtautó.hu

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
Zhvg hvg.hu 2024. november. 27. 16:00

zCast: Az akkugyárhatalom, ahol a hatóságok és a gyárak együtt állnak szemben a helyi polgárokkal

Megpróbáltuk sok nézőpontból körbejárni az akkugyárhatalommá válás meglévő – és várható – kockázatait és előnyeit, amihez Éltető Andrea közgazdász volt segítségünkre. Hány gyár épült és épülhet még? Mikortól válhat a lakossági energia- és vízigény kárára az víz- és energiazabáló iparág? Mennyire piszkosak a tiszta közlekedéshez szükséges gyárak? Vajon tudnánk jobban csinálni, mint ahogy most megy, és egyáltalán megéri ez az egész? Gyere velünk, és megtudhatod.