66, azaz hatvanhat kilométerrel árulják ezt a remek 32 éves kupé BMW-t
Ez a szalonállapotú BMW 320i Coupé egészen a 90-es évek közepéig tekeri vissza az idő kerekét.
Ez a szalonállapotú BMW 320i Coupé egészen a 90-es évek közepéig tekeri vissza az idő kerekét.
Ezt a négykarikás német kupét az elmúlt évtizedekben évente átlagosan alig több mint 100 kilométert használták.
A Volkswagen 50 évvel ezelőtt mutatta be az első Polót, és azóta több, mint 20 millió példány talált gazdára a népszerű német kisautóból.
A gyönyörű Mercedes 500 E-ért pontosan annyi pénzt kérnek, amennyibe egy új Mercedes-AMG S 63 E Performance kerül.
Vázoljuk, hogyan lett a Ford Capri kicsi és könnyű sportkupéból nagy és nehéz elektromos szabadidő-autó. Egy 1969-es nagyon korai példány mellé odatettük a 2025-ös legújabb verziót, ami tulajdonképpen egy Volkswagen.
Az egyetlen példányban készült Skoda Ferat egy hamisítatlan vérszomjas szocialista szupersportkocsi.
A 61 éves Ferrari 250 LM a becsértékénél jelentősen drágábban talált gazdára a párizsi árverésen. Nem véletlenül.
Ez a patinás japán járgány egészen a 80-as évek elejére tekeri vissza az idő kerekét.
A Mercedes-Benz W 196 R Stromlinienwagen a valaha eladott legdrágább GP autó.
A több évtizedes kora ellenére lényegében vadonatúj kis Citroënnek alaposan megkérik az árát.
Ennek a régi sportos Ford Escortnak nemcsak a szalonállapot, hanem a limitált F1-kivitel is növeli az értékét.
Ez a tévéreklámban is szerepelt remek állapotú német szedán a 80-as évek közepére tekeri vissza az idő kerekét.