Különleges veteránautó kerül a Közlekedési Múzeumba: az amerikai nagyköveté volt, majd vágánykocsit csináltak belőle a magyarok
Az ötvenes évek végén úgy gondolták, egy amerikai autóval stílusos lehet a vágánybejárás.
Az ötvenes évek végén úgy gondolták, egy amerikai autóval stílusos lehet a vágánybejárás.
Nem túlzás azt állítani, hogy ez a Fiat Uno a több évtizedes kora ellenére bejáratósan új, szalon állapotnak örvend.
Az ikonikus francia kisautó ezen példányával eddig kevesebb, mint 3 ezer kilométert tettek meg.
A gyártósorok frissítése azt vetíti előre, hogy az ősrégi UAZ-ok még jó ideig velünk maradnak.
Van olyan tökéletes állapotú, közel ötvenéves Lada, amelyért bizony egy új autó árát kérik.
A 32 éves rendőrautó teljesen működőképes állapotú, de nem kevés kilométer van benne.
Az idő kerekét jó néhány évtizeddel visszatekerő francia kisautó bőven több, mint 25 millió forintba kerül.
A gyártás legvégén készült kétütemű Trabant 601 S de Luxe-ot eddig alig használták.
Aki nem szabadult meg a Trabantjától, Ladájától, most több millió forintot is kaphat érte azoktól a gyűjtőktől, akiknek egy-egy szocialista autómatuzsálem beszerzésével a gyerekkori álmuk teljesül.
A 6 hengeres benzinmotorral szerelt régi S-Klasse maga a hamisítatlan 80-as évek.
A jármű belsejében három kárpitozott pad van: egy kétüléses a vezetőfülkében és kettő háromüléses az utastérben.
Még egy S-Klasse esetében sem feltétlenül mindenki tart igényt luxustól tocsogó utastérre és pazarlóan erős motorra.