A sportos crossover sorozatgyártása a napokban kezdődött meg Romániában.
A Ford Puma Magyarországon jelenleg legolcsóbban 6,9 millió forintból úszható meg, ennyibe kerül ugyanis egy 125 lóerős 1 literes motorral szerelt, hatfokozatú kéziváltós Titanium felszereltségű modell. Ugyanezzel a hajtáslánccal, de már Titanium X felszereltséggel 7,9 millió forintba kerül a Puma. A csúcsot a 8,3 millió forintos alapárú ST-Line X jelenti, melynek 1 literes motorja 155 lóerős teljesítményű.
Az újdonság 4,19 méter hosszú, vagyis 14,5 centiméterrel hosszabb a Fiestánál, ezenkívül némileg magasabb és szélesebb is annál. A sportos külsejű Puma elején LED-es fényszórókra lehetünk figyelmesek, az oldalnézetet a lendületes ívek és a 16-19 colos kerekek határozzák meg, hátul pedig méretes Puma típusjelzést helyeztek el az ovális kék embléma alatt.
A kormány mögött egy 12,3 colos képátlójú digitális műszeregység található, ami a Titanium felszereltség esetén opciós extra, az ST-Line Pumákban viszont már alapáras. A 8 colos központi érintőkijelzőn Sync3 rendszer fut, ezenkívül pedig az Apple CarPlay és Android Auto támogatásról, a vezeték nélküli mobiltöltőről, illetve az 575 W-os 10 hangszórós hifiről sem feledkezhetünk meg.
A többszintes csomagtartó maximum 456 liternyi csomagot képes elnyelni, és mivel az alján egy vízleeresztő is található, rendkívül egyszerűen tisztítható.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.