Elárulta a Ferrari, hogy a szabadidő-autójukba miért nem raktak navigációs rendszert
Ha nem tudunk jobb rendszert csinálni, mint egy okostelefoné, ne csináljunk – mondják.
Ha nem tudunk jobb rendszert csinálni, mint egy okostelefoné, ne csináljunk – mondják.
Az elsősorban városi használatra szánt kisautó 11 éve töretlenül sikeres a saját hazájában.
Akár még idén bemutatkozhat a japán gyártó népszerű modelljének hetedik generációja.
A közkedvelt autós alkalmazás a közeljövőben 36 új országban válik elérhetővé.
3,5 liter. A fejlett hibrid hajtásláncnak köszönhetően konkrétan ennyit fogyasztott az első rövid városi próbánkon a Honda praktikus új kisautója.
A digitális kulcs személyre szabható és bárkivel egyszerűen megosztható.
De az Android Auto felhasználói felületének kézzel nyomkodós kezelése sem sokkal biztonságosabb.
A francia PSA-konszern által nemrégiben felvásárolt német márka felfrissítette a VW Passat és a Ford Mondeo egyik fő riválisát.
Mintha csak együtt járna a Porsche és az iPhone: azok közül, akiknek ilyen márkájú autója van, sokkal többen használnak iPhone-t, mint azt az okostelefon piaci részesedése indokolná. A gyártó pedig elsősorban nekik kíván megfelelni.
Az autósok számos különböző navigációs megoldást használhatnak vezetés közben. Körbejártuk, hogy ezek milyen előnyökkel és hátrányokkal bírnak.
A sportos crossover sorozatgyártása a napokban kezdődött meg Romániában.
Franciaországban jártunk utána annak, hogy mit tud a Skoda eddigi legkisebb és legolcsóbb divatterepjárója. Ami lényegében egy megemelt Scala, és tele van kisebb-nagyobb meglepetésekkel.