A formaterv faék egyszerűségű, a lemezek alatt rejtőző villanymotoros technológia viszont a lehető legfejlettebb.
A két darab villanymotort kapott B1 623 lóerős teljesítményt, illetve 905 Nm-es nyomatékot szabadít rá a kerekekre, ami 4,5 másodperces 0-100-as szintidőt tesz lehetővé. A nem túl jó légellenállási együtthatójú járgány végsebessége 160 km/h.
A 120 kWh kapacitású akkumulátorral szerelt elektromos terepjáró egy feltöltéssel mintegy 320 kilométeres távolságot képes megtenni. A 38 centiméteres hasmagasságú terepjáró 25 centiméteres rugóúttal bír, 2,3 tonnával terhelhető és akár 3,4 tonnát is vontathatunk vele.
Az igen hosszú tárgyak szállítására is alkalmas Bollinger B1 és B2 árával kapcsolatban néhány hónapon belül nyilatkozik majd a gyártó.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.