Nem kevesebb mint 251 olyan ügy volt, amely miatt az autókat időközi szervizre kellett visszavinni.
Amikor egy-egy nagy márka visszahívási akciója bekerül a hírekbe, nálunk akkor is maximum pár ezer autó lehet érintett. Kínában ez a nagyságrend is kicsit más.
A helyi hatóság szerint például tavaly 20 048 000 személyautót és haszonjárművet hívtak vissza. A legutóbbiba például a General Motors helyi részlege futott bele nem kevesebb mint 3,3 millió autóval, amelyeknél a kerékfelfüggesztéssel akadtak gondok.
Mivel a Shanghai GM Kínában is multibrand, a kocsik közt Buick, Cadillac, Chevrolet egyaránt volt. Ráadásul az országban nem olyan egyszerű érvényesíteni a panaszokat, mert jelen esetben is már 2015 óta jelezték panaszaikat a vásárlók.
Két típus is van, amelyet otthon is forgalmaznak, az érintettek közül a Buick Envision és a Cadillac CT6 plug-in. Ezek Amerikában 30 és 75 ezer dollár közti árú járművek.
Visszahívások: minden márkának megvan a maga keresztje
Az autóipar legnagyobb visszahívási akciói azt mutatják, hogy még a vadiúj autókban sem bízhatunk vakon, akár a féklámpával is gond lehet egyes modellekben, és olyan is előfordult már, hogy a kocsi magától hátramenetbe kapcsol. Íme a tíz legnagyobb autógyár feketelistájának második része.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.