Még a Párizsi Autószalon előtt bemutatta a Mercedes-Benz nagy szabadidő-autója, a GLE frissített változatát.
Egy gyors pillantást vetve az újdonságra is könnyű észrevenni a különbségeket; egyre kevésbé szögletesek a Mercedesek. De nem csak külsőségekben, de belsőleg is sokat változott GLE, mert 80 mm-rel nagyobb lett a tengelytávja és 33 mm-rel a belmagasság.
A poggyász kapacitás a hátsó ülések mögött már 825 liter, míg a hátsó támlák lefektetése után, több mint 2 köbméteres hely áll rendelkezésre ebben az óriásban.
Megjelent az A-osztályban, megismert MBUX -nevű,12,3 hüvelykes képernyőkön futó új infotainment-rendszer is.
Ami a motorokat illeti, a 2019-es Mercedes Benz GLE-t egyelőre kizárólag a márka soros, hathengeres, benzines egységével szerelik majd GLE 450 4MATIC néven. Ebben is benne van a 48 V-os technológia, ami némi spórolást enged az egyébként 367 LE-s és 500 newtonméteres nyomatékú erőforrásnak.
Megújult a Mercedes varázsszőnyegszerű légrugós futómű-rendszere is mostantól, E-Active Body Control néven. Ez is a 48 V-os rendszert használja az újonnan kifejlesztett légrugók mellett, ami azt eredményezi, hogy minden keréken külön vezérlik a rugózás és a csillapítás mértékét.
A 2019-es Mercedes Benz GLE-t a premiert követően tavasszal már akár az utcákon is láthatjuk.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.