Ha nem bírja valaki kivárni, hogy a Mercedes-AMG bemutassa a GT R Black Series verzióját, akkor külsős tuning cégekhez fordulhat.
Amikor elhagyja a gyárat egy ilyen GT R-ben egy iker-turbós 4.0 literes V8-as, akkor is igazán egészséges, 585 lóerős teljesítménnyel és 700 Nm nyomatékkal rendelkezik.
Vegyük azonban most azt az esetet, amikor már a Renntech tuningcég kezelése után van: ekkor az autó már 825 lóerőt és 850 Nm nyomatéknyi erőt kínál fel tulajdonosának.

Az extra lóerőket első sorban a vezérlőelektronika (ECU) átprogamozásával, nagyobb turbóval és levegőszűrővel, valamint optimalizált lefúvószelep programozás révén érik el. Annak érdekében továbbá, hogy a hajtás megbirkózhasson ezzel jelentősen megnövelt teljesítménnyel, a Mercedes-AMG GT R kétfokozatú, hétfokozatú automata sebességváltóhoz is hozzá kell már nyúlni.
Nem tudjuk, hogy végeredményben milyen gyors lett a Renntech GT R, de még a gyári modell is 3.6 másodperc alatt van 0-ról 100 km/h-n és 318 km h végsebessége.
A Renntech a külsőt is kicsit átépítette, más lett az első lökhárító, nagyobb és két elemből áll a hátsó szárny, valamint szélesebb diffúzort is raktak a Mercedesre. Ezeket egy új kerékszett egészít ki, amely elöl 10×19 hüvelyk és hátul 12×20 hüvelyk széles és 285/30 és 335/25 Michelin Pilot Sport Cup 2 ZP gumiabroncsok kerülnek a felnikre.



Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.