Negyedszer ment csődbe a legendás felnigyártó BBS
A motorsport és a tuningipar régóta meghatározó cége a jellegzetes dizájnjával ismertté vált műhely, de az elmúlt másfél évtizede nem éppen a stabil működésről szólt.
A motorsport és a tuningipar régóta meghatározó cége a jellegzetes dizájnjával ismertté vált műhely, de az elmúlt másfél évtizede nem éppen a stabil működésről szólt.
A német cég mindig is arról volt híres, hogy a bátran nyúl hozzá még a legdrágább modellek átalakításához is.
A legendás német cég csődvédelmet kért.
A férfi tíz autóról lopta le a márkajelzést és a felnikupakot a pesti Belvárosban.
A tuningcégek ingerküszöbét ritkán érik el a francia járművek, de úgy tűnik, ha van jó alap, akkor rámozdulnak.
A kabrióság, a fehér fényezés és az aranyszegélyes 24 hüvelykes kerekek, valahogy nagyon nincsenek összhangban.
Igaz, nem is akár miről van szó, hanem a Lamborghini Urusról.
Ha nem bírja valaki kivárni, hogy a Mercedes-AMG bemutassa a GT R Black Series verzióját, akkor külsős tuning cégekhez fordulhat.
Legalábbis, ha valaki hajlandó beruházni az új Sonic Carbon Twin Turbine fantázia néven árult 21-col méretű kerekekbe. 3900 euróért.
Komolyan, néha nehéz felfogni, milyen mutatványokra képesek autósok.
Tavasztól őszig viríthatnak az autókon a könnyűfém kerekek, aztán jön szürke tél, és felkerülnek az lemezfelnik. Illetve nem, csak nem midegy, milyen az aulfelni.
Lassan hétéves, 75 ezer kilométert futott Honda Jazzünk remekül működik, eddig csak olajat és kopó alkatrészeket...