Autó hvg.hu 2017. október. 19. 14:26

850 lóerő elég lesz egy terepjáróba? Íme a legújabb Mercedes

Az az érzésünk, hogy ez a német négykerekű enyhén túl van motorizálva. És hogy terepre sohasem fognak menni vele.

A német Daimler-Benz és az osztrák Steyr-Daimler-Puch 1972-ben kezdte meg a G-osztályos Mercedes fejlesztési munkálatait. Kisebb-nagyobb változtatásokkal immár 38 éve kapható az elsősorban vadászok és maffiózok által kedvelt dobozformájú Mercedes, melyből most egy vadonatúj tuning kivitel látott napvilágot, íme:
Posaidon

A Posaidon nevezetű német tuningcég által készített G63 RS alapját az a G63 adja, mely már alaphelyzetben sem gyenge a maga 571 lóerős teljesítményével. A kezelést követően viszont már 850 lóerő áll a sofőr rendelkezésére, ezenkívül pedig az 1350 Nm-es nyomaték sem mondható kevésnek.

Posaidon

A módosításoknak köszönhetően a 0-100-as sprint alig 3,6 másodperc alatt letudható a nem túl áramvonalas és igen nehéz G-osztállyal, a végsebesség 285 km/h. A karbonelemekkel gazdagon felvértezett G63 RS 22 colos felniken gurul, melyeken 285/30-as gumik feszülnek, a fékrendszer pedig egyenesen az S63 AMG-ről érkezett.

Posaidon
Posaidon
Posaidon

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
Itthon Iványi Blanka 2024. november. 29. 10:27

A magyarokat még mindig az alacsony fizetések aggasztják, nem az LMBTQ – elkészült Magyarország 2024-es problématérképe

A kormánypárti szavazókat a megélhetési gondok, a Tisza Párt táborát a korrupció aggasztja a legjobban az ország gondjai közül. Az akkumulátor gyárakat már égetőbb problémának látják a magyarok, mint az orosz befolyást vagy az LMBTQ ügyeket. A Policy Solutions felméréséből kiderül, mi aggasztotta leginkább a magyarokat 2024 őszén.