A Flying Spur W12 S-ben hatliteres biturbó W12-es motor dolgozik, amely 635 lóerőt szabadít az összkerékhajtásra.
A Bentley modellpalettája eddig sem az alulmotorizáltságáról volt híres, de a britek most még rátettek egy lapáttal a lóerőhegyekre, ugyanis bemutatták az eddigi legerősebb és leggyorsabb luxuslimuzinjukat. A négyajtós Flying Spur W12 S csúcsmodellben a jól bevált 6.0 literes ikerturbós W12-es motor dolgozik, ezúttal azonban 635 lóerőt és 820 Nm maximális nyomatékot szabadít az aszfaltra az összkerékhajtáson keresztül, amely 40:60 arányban osztja meg a nyomatékot az első és a hátsó tengely között.
Az erőműnek köszönhetően az elegáns lépcsőshátú 4,2 másodperc alatt katapultál álló helyből százas tempóra, míg a végsebessége eléri a 325 kilométer/órát. Természetesen a szteroidkúra mellé újrahangolt futómű és nagyteljesítményű fékrendszer is jár, utóbbi felárért cserébe karbon-kerámia tárcsákkal is rendelhető.
A britek zászlóshajóját a lakkfekete hűtőmaszkról, a 21 colos, öt- vagy hétküllős felnikről, a sötétített lámpatestekről és a szolid hátsó diffúzorról lehet felismerni, már ha van idő szemügyre venni, miközben elszáguld mellettünk. Az utasterében a márkára jellemző formák és anyagok várják a szerencsés utasokat, a hátsó sor kialakítása és kényelme pedig igazi sofőrös autóvá avanzsálja.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.