Hamarosan érkezik a C63 AMG utódja, így a 6.2 literes, szívómotoros kivitel hónapokon belül lekerül a modellpalettáról.
Hamarosan lezárul egy korszak a Mercedes-Benz történelmében az új C63 AMG kupé érkezésével ugyanis eltűnik a C-osztály kínálatából a 6.2 literes, szívó V8-as motorral szerelt változat.
Ez mindenképpen szomorú hír, hiszen az utód akármilyen nagyszerű is lesz az ikerturbós V8-cal, a feltöltő nélküli, nagyköbcentis blokk előadásmódját lehetetlen turbófeltöltővel reprodukálni. Valószínűleg érzik ezt a Mercedes dél-afrikai részlegénél is, ezért úgy döntöttek, hogy a véghajrában piacra dobnak a kifutó C63 AMG-ből egy tízdarabos limitált szériát, Legacy Edition néven.
A különleges széria viperazöld fényezésben díszeleg, valamint 10-küllős felnikkel szerelik, nagyjából ennyiben ki is fújt az egyedi részletek felsorolása, de ezt fölösleges felróni neki, a lényeg, hogy még utoljára felhívják a figyelmet a modellre. Ezért akár hálásak is lehetünk nekik, hiszen (talán utoljára) még leírhatjuk, hogy az 506 lóerőt és 610 Nm maximális nyomatékot produkáló, feltöltő nélküli V8-as motor az egyik legjobban sikerült erőforrása a stuttgartiaknak, amellyel a C kupé 4,2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 kilométer/órás tempóra.
Ez mindenképpen szomorú hír, hiszen az utód akármilyen nagyszerű is lesz az ikerturbós V8-cal, a feltöltő nélküli, nagyköbcentis blokk előadásmódját lehetetlen turbófeltöltővel reprodukálni. Valószínűleg érzik ezt a Mercedes dél-afrikai részlegénél is, ezért úgy döntöttek, hogy a véghajrában piacra dobnak a kifutó C63 AMG-ből egy tízdarabos limitált szériát, Legacy Edition néven.
A különleges széria viperazöld fényezésben díszeleg, valamint 10-küllős felnikkel szerelik, nagyjából ennyiben ki is fújt az egyedi részletek felsorolása, de ezt fölösleges felróni neki, a lényeg, hogy még utoljára felhívják a figyelmet a modellre. Ezért akár hálásak is lehetünk nekik, hiszen (talán utoljára) még leírhatjuk, hogy az 506 lóerőt és 610 Nm maximális nyomatékot produkáló, feltöltő nélküli V8-as motor az egyik legjobban sikerült erőforrása a stuttgartiaknak, amellyel a C kupé 4,2 másodperc alatt katapultál 0-ról 100 kilométer/órás tempóra.
Aki a képek alapján rákívánt volna a Legacy Edition-re annak rossz hírünk van, ugyanis a tízdarabos széria példányai kizárólag Dél-Afrikában találnak gazdára, jó hír viszont, hogy 22,7 millió forintos indulóáron még nálunk is rendelhető a típus.