A hétvégi Le Mans-i 24 órás verseny egyik legnagyobb sztárja volt a GT-géposztály profi kategóriájában diadalmaskodó Corvette C7R. A kocsi sikere olyannyira felkorbácsolta az érdeklődést, hogy egy grafikus már az LMP1-es, csúcskategóriás változatot is megálmodta.
Olivier Gavin, Jordan Taylor és Tommy Milner egyedül maradt a harcban a 64-es rajtszámú autóval, miután a másik egység gépét Jan Magnussen rommá törte az egyik időmérő edzésen.
A trió a mezőny egyik leghangosabb járgányával nagy győzelmet aratott és sikerük megihlette a G24 Studio grafikusait, akik máris előálltak a C7R LMP1-es változatának renderelt változatával.
Noha a Nissan bemutatkozása katasztrofálisra sikeredett az egyedi koncepció alapján készült GT-R LM Nismóval, a Corvette-megszállottak ahhoz a modellhez hasonlóan orrmotorosnak képzelik el a C7R LMP1-es változatát is. Kétség sem férhet ahhoz, hogy a jószág mutatós, de nagy valószínűség szerint nem kell attól tartani, hogy a GM belevágna egy ilyesfajta LMP1-es kalandba. Ha mégis megtennék, a Nissan példájából okulva valószínűleg más utat választanának.
A trió a mezőny egyik leghangosabb járgányával nagy győzelmet aratott és sikerük megihlette a G24 Studio grafikusait, akik máris előálltak a C7R LMP1-es változatának renderelt változatával.
Noha a Nissan bemutatkozása katasztrofálisra sikeredett az egyedi koncepció alapján készült GT-R LM Nismóval, a Corvette-megszállottak ahhoz a modellhez hasonlóan orrmotorosnak képzelik el a C7R LMP1-es változatát is. Kétség sem férhet ahhoz, hogy a jószág mutatós, de nagy valószínűség szerint nem kell attól tartani, hogy a GM belevágna egy ilyesfajta LMP1-es kalandba. Ha mégis megtennék, a Nissan példájából okulva valószínűleg más utat választanának.