Ha valaki annyira a héten zajló Le Mans-i 24 órás viadal során annyira belehabarodik a Porsche versenygépébe, a 919 Hybridbe, hogy odahaza is szívesen látna egyet, nem kell sokat gondolkodnia: elég vastag pénztárcával akár haza is gördíthet egyet…
Vezetni persze nem lehet, mivel hajtáslánc nincs benne, de a gördülő kasztni már önmagában is nagy kincs. Összesen 13 darab készült belőle, egyes példányait a mérnökök használták különféle célokra, a többit pedig a tavaly megejtett nagy Le Mans-i visszatérés promóciójára használta a Porsche.
Az eladásra szánt példányt a zuffenhauseni márka ázsiai részlege hirdette meg az egyik legnagyobb aukciós portálon, egy jótékonysági aukció keretein belül. A gördülő vázat 7370 dollárért hirdette meg a szingapúri Porsche-képviselet, az aukció három licit után 7670 dolláron áll: a bevételt a SportCares alapítványnak ajánlják fel, amely rendellenességgel élő idősek és fiatalok támogatásával foglalkozik.
Ugyan a kétliteres, turbófeltöltős, V4-es, 500 lóerős motor, valamint a lítium-ion akkukkal működő, a hátsó kerekeknél 400 lóerőt termelő hibrid rendszer nem része a csomagnak, a majdani vevőnek nem lesz oka a kesergésre. A kocsit a tavalyi két versenygép legénysége - Timo Bernhard, Brendon Hartley és Mark Webber, valamint Romain Dumas, Neel Jani és Marc Lieb – is ellátta kézjegyével, ráadásul a négykerekűt úgy alakították ki, hogy leendő tulajdonosa akár a falra is felakaszthatja.
Az eladásra szánt példányt a zuffenhauseni márka ázsiai részlege hirdette meg az egyik legnagyobb aukciós portálon, egy jótékonysági aukció keretein belül. A gördülő vázat 7370 dollárért hirdette meg a szingapúri Porsche-képviselet, az aukció három licit után 7670 dolláron áll: a bevételt a SportCares alapítványnak ajánlják fel, amely rendellenességgel élő idősek és fiatalok támogatásával foglalkozik.
Ugyan a kétliteres, turbófeltöltős, V4-es, 500 lóerős motor, valamint a lítium-ion akkukkal működő, a hátsó kerekeknél 400 lóerőt termelő hibrid rendszer nem része a csomagnak, a majdani vevőnek nem lesz oka a kesergésre. A kocsit a tavalyi két versenygép legénysége - Timo Bernhard, Brendon Hartley és Mark Webber, valamint Romain Dumas, Neel Jani és Marc Lieb – is ellátta kézjegyével, ráadásul a négykerekűt úgy alakították ki, hogy leendő tulajdonosa akár a falra is felakaszthatja.