Miután a legendákról elnevezett limitált szériás modellekkel a Bugatti az utolsó utáni bőrt is lehúzta az ultrasikeres Veyronról, lassan eljön az ideje, hogy megérkezzen az utód. Az autón egy ideje már dolgoznak a VW-konszern érdekeltségi körébe tartozó márkánál, s immáron megérkezett az első pletyka az újdonság leendő nevével kapcsolatban is…
Ahogyan az ilyenkor lenni szokott, mérget egyelőre nem kell rá venni, ám a Car and Driver című szaklap úgy tudja, hogy a Veyron utódja a legendás autóversenyző, a Forma–1-ben is szerepelt Louis Chiron után a Chiron nevet viseli majd. A monacói születésű versenyző a II. világháború előtti időszak egyik legelismertebb pilótája volt, nevéhez számos nagydíjgyőzelem kötődik, ráadásul indult a Forma–1-ben is: 1950 és 1958 között összesen 15 futamon rajtolt és mivel utolsó bevetése, az 1958-as Monacói Nagydíj idején 58 éves volt, a mai napig a valaha volt legidősebb F1-es indulóként tartják számon a sportág statisztikái.
Chiron számos fényes diadalt aratott Bugattival és a neve nem először merül fel modellnévként a gyártónál: Chiron névvel mutatták be 1999-ben azt a koncepciót is, amelyet Giugiaro tervezett, ám soha nem jutott el a sorozatgyártásig.
Noha a VW-konszernnél egy ideje már dolgoznak az újdonságon, arról szintén csak pletykákat hallani egyelőre, hogy mire lesz képes a világ leggyorsabb, sorozatban gyártott autójának utóda. A gyártótól kiszivárgott információk szerint jó esély van arra, hogy az új modell szíve is a Veyronban használt W16-os hajtómű egyik származéka lesz, amelyet – mint arra korábban Wolfgang Dürheimer, a márka vezérigazgatója is tett utalást – megspékelnek majd egy hibrid rendszerrel is.
Ha minden igaz, akkor a teljesítménye 1500 lóerő körüli lesz: ez megfelelne a márka terveinek, amely szerint minden tekintetben szeretnék felülmúlni előző mesterművüket. A jelenlegi pletykaáradat alapján arra lehet következtetni, hogy az új Bugattit jövő júliusban tárják majd a nyilvánosság elé.