Kissé fura módja ez egy bor reklámozásának, de mindenképpen egyedi. És ha már megépítették a szerkezetet, egy templomi orgonát és egy benzinnel töltött hordót is a levegőbe repítettek, látványos robbanással megkoronázva a bemutatót.
Rollo Gabb, egy Dél-Afrikában található borászat tulajdonosa egészen egyedi módját választotta a 2008-as évjáratú Syrah típusú borának bemutatójára. Mivel a vörös nedűt a középkorban használatos, Trebuchet nevezetű ostromgép után nevezte el, felépített egy méretarányos katapultot, amivel aztán különböző dolgokat hajigált az égbe, ezzel népszerűsítve a borát és némi adományt gyűjtve a borászatának.
A 12 tonnás és több mint 18 méter magas szerkezet könnyedén magasba repítette a vetőkarra kötött Peugeot 106-os kisautót, amiből a 30 méteres repülés után természetesen csak egy roncs maradt. Hasonlóan járt a templomi orgona is, bár ez már a katapultálás közben darabjaira hullott. A csapat a végére tartogatta az igazi tűzijátékot, hiszen a harmadik levegőbe küldött tárgy egy benzinnel töltött műanyag hordó volt, amit természetesen fel is robbantottak a közönség nagy örömére. Ezek alapján egyértelműen kijelenthető, hogy a néha unalmasnak tűnő bormarketingben is lehet még csodákat tenni...