A Volkswagen az első félévben világszerte 2,79 millió (2011. január-június: 2,53 millió), az előző évhez képest 10,2 százalékkal több személyautót adott át ügyfeleinek.
A márka személyautós üzletága június hónapban is növekedést mutatott: 498 600 (2011. június: 438 400; +13,7 százalék) autót értékesített.
A dél-európai piacok nehéz helyzete ellenére a Volkswagen márka 907 900-ra (881 000; +3,1 százalék) tudta növelni kiszállított személyautóinak számát a teljes európai piacon. Amíg Nyugat-Európában (Németország kivételével) enyhén visszaestek az eladások 464 300 (487 100; -4,7 százalék), addig Közép- és Kelet-Európában 45,2 százalékkal több, azaz 134 000 (92 300) gépkocsit szállítottak ki.
Továbbra is nagymértékű volt az eladások bővülése az orosz piacon, itt 81 100 (45 500; +78,1 százalék) járművet adtak át. Németországban, a márka hazai piacán pedig 309 700 (301 700; +2,6 százalék) új gépkocsit szállított ki ügyfeleinek.
Európán kívül is tovább tudta erősíteni helyzetét a Volkswagen. Az ázsiai és a csendes-óceáni térségben júniusig 15 százalékkal növelte kiszállításait a márka, így 1,09 (0,95) millió személyautót adott át ügyfeleinek. A legnagyobbnak számító kínai piacon (Hongkonggal együtt) ebben az időszakban 982 600 (852 800; +15,2 százalék) gépkocsit értékesítettek.
Az amerikai földrészen úgyszintén fejlődtek az eladások az első félévben, így az észak-amerikai térségben a Volkswagen 24,2 százalékkal több, azaz 295 300 (237 700) járművet tudott a piacokra szállítani. Ebből 208 700 (154 100; +35,4 százalék) új gépkocsi az Egyesült Államokban talált gazdára, míg Dél-Amerikában 4,0 százalékkal 390 900-ra (375 800) nőtt az átadott Volkswagen személygépkocsik száma.