© Citroën |
C4 Picasso az egyterűek valamennyi előnyös tulajdonságát magáénak mondhatja – referenciának számító helykínálat és csomagtér, megemelt vezetési pozíció. Emellett, a fényterű különleges kialakításának köszönhetően egyedülálló szolgáltatásokat kínál – minden irányban tökéletes kilátás, kivételes világosság, rendkívül könnyű variálhatóság, szabaddá tett belső tér és kitűnő kényelmet biztosító belső kialakítás. Piaci bevezetésekor négy nagyteljesítményű, alacsony fogyasztású és környezetkímélő motor szerepel a kínálatában: a benzinmotoroknál a 127 lóerő teljesítményű 1.8i 16V motor ötfokozatú mechanikus sebességváltóval, a 143 lóerő teljesítményű 2.0i 16V motor pedig elektronikusan vezérelt, hatfokozatú kézi sebességváltóval, illetve négyfokozatú automata sebességváltóval rendelhető meg.
© Citroën |
A dízelmotoroknál szériatartozékként részecskeszűrővel rendelkező, kétféle motor közül lehet választani: az egyik a HDi 110 FAP motor, amelyhez ötfokozatú mechanikus sebességváltó, vagy elektronikusan vezérelt, hatfokozatú kézi sebességváltó kapcsolódik, a másik pedig a HDi 138 FAP, amelyhez elektronikusan vezérelt, hatfokozatú kézi sebességváltó, vagy hatfokozatú automata sebességváltó tartozik. A HDi 138 FAP motorhoz megrendelhető rugalmas és gyorsan reagáló, hatfokozatú automata sebességváltó - amellyel a C4, C5 és C6 modelleknél már találkozhattunk -, mostantól már a Grand C4 Picasso modell kínálatában is szerepel.